5/18/11


 Gare gare Ujan & Err  -_____-

photography Pictures, Images and Photos
Haa kalo nak tahu la ni . balik balik jea terus update taw. bagos kan, Hahaha Taktahu lah kenape rajin sangat plak nak update ini blog :) eh balik kpde tajuk okayy. Haha
Hmm actly tadi time nak balik kawad hujan taw. tapi tkde lah hujan lebat t'lmpau sgt . tapi agak hujan lah kan, boleh lah membasah kan segalegale nyee -___- okay aku tak kesah lah kod dgn hujan tu tp aku kesah psl kilat lha ken . 


time nk blek dri kawad tuh , izaty yg bwk moto . huhu . ujn pon tk kesa coz buad zaty mcm driver jea. Hahaa betol lah , abs nak ckp cmne lagi kan :/ haa aku tak kesah lah konon kan. satg driver bwk , Hihi bile dah kol 5.30  ktorg pn kua , EE saba jea lahh ~ ujn pnye lebat smbil kilat mnymbar2 . Err==' . nak tgu mmg aku malas! so aku, zaty , neny ngn intan pun tgu lha kt garaj :) hujan hoi . tgu dan tgu lge cmpai lha ujn tuh reda cket . pastu ape lha lge , kteorng pn start lha moto nk blek . bju zaty dh lha jarang kan . hoi npk npkkk ! malu maluuuu Haha ==' Best gila mandi hujan. sojukk sojukk ! bak kate ckg aku Hihi. yg sekse tuh terpkse lah tahan kencing kan. sejukk yg amat, mne tak bnd tu nak kua kan. tahan jea lahh , takan nak lepas kat tga jalan tuh. bikin malu jea HAHA. err tga tga jalan tu, sampai lah kat satu bumperr ni taw. elok elokk jea kete tuh lalu dgn laju nyee sebelah ktorg. pehhh cantikk jea ksot skola aku kne aey betakung yg lagi koto jijik tuhh ! Bodohh pnyee keteeee ! Hoi, kau pike kau sorg ade kete keeeeeee?! Marah ni marah ni. bahalol lah, tolol lah, haa ape lagi ape lagi? haihhh agkagk lah kan. Kan dah sume kua, sabar jo lah kan dgn org cm uw, bukn nak kasi tumpang. Ni haihhhhhhhhhhhhhh .. awwww Muahahaha . Balikbalik bukan tahu nak mndi kan, tapi hajat tadi yg tak kesampaian tu mmg sudah dilepas kan lah kan. gilaa nak tahan, hahahaha . mnd tu yg tak rety rety kan, da lah tk pna kne demam taon nyh. kalo demam ni haihhh tolong lah jaoh kan. Exam pn tkhabes lge nk dmam plk kn . Err==' mmg bgus lha.. kalo tkde extra class tkpe. ni tak, cuticuti pn kne dtg skola taw. parah parahh , ni yg nak baka skola ni. bakaa jea bakaa jea -____-

Thanks For Reading . Muahhugg

No comments:

Post a Comment

Large Rainbow Pointer