5/11/11


 Pabila anak kucing tidur

cute Pictures, Images and Photos
*Title tkdaaa kene mengena langsong. bagos!

Aloloo. comel nye awokkk bear. pinky plak tu. geram kite taw. HAHAHA Hi hi readers, tak tido lagi? p lee tido. sudahsudah le tu, off lappy tu. dee pn reti nak tido, tuan nye plak tak reti kan. Hihi . actly aku tga bosan gila ni. tak tahu nak buadpe. Fb tu mmg dah lame off lah kan. bikin skt hati jea. lantak la hoi kau fb! ==' eh bosan, nak tido tak ngntokk lagi pulak. da lah malam ni tido sorgsorg. err mmg lah every night kite tido sorgsorg tapi befo tido mst text buahati kan. Okay aku dah Meng-Gedik! __________ mcm awak lah kan. muahaha tapi tu lah, buahati kite tah mane hilang. busy sangat gak nye. penad jwb exam gaknye sampai lupe org kat sny --' hmm entah entah touching ap ngn aen ekk sayang? eh jangan cm uw!


Aku tetibe rindu nak pelokk org lah. meh meh pelok aku. baru aku pegi tido. aww aww :-* hahaa serious nak pelok org, nak pelokk lamelame. eh nak nakk )': eh fahmi, meh sny haa nak pelokk ! HAHAHAAA kawankawan, meh pelokpelokk ciumcium. burrrrrrrrrrrr @#$%^&*( ! Good-night my dear , ilufyuuuuu imesyuuuuu by tata pay salam :-*


Thanks For Reading . Muahhugg

No comments:

Post a Comment

Large Rainbow Pointer